onsdag 1 juni 2011

Vad säger man...TACK =)

Tack så jättemycket säger jag till kreativa och duktiga återbrukaren Holdbart som överraskade mig igår med en award Jag blev förstås jätteglad även denna gången! Peppning är aldrig fel och den kom väldigt lägligt dessutom =)
Awarden ska skickas vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare för att flera ska finna till dessa "småbloggare". Att välja ut bara fem stycken är såå kopiöst svårt, men efter mycken huvudbry så har jag valt ut dessa;






Nån av dem är för mig ganska nya, medan andra har jag följt ett tag. Men de har alla gemensamt att de är duktiga o kreativa tjejer som ger så mycket inspiration.

Snart långhelg och långledighet, härligt!

2 kommentarer:

FlygFulaFluga sa...

Tack snälla rara du! Man blir verkligen GLAD över att någon annanser o uppskattar det man gör:) Och som du så klokt skriver, uppskattning o peppning är aldrig fel - så nu ska jag glädjas å fundera en stund, sen skicka jag den vidare:)

Tack!

/Lena

MESC sa...

Tack snälla, det känns jättebra att även jag fått en Award!!! Mina datorkunskaper har mer att önska, hur gör man rent tekniskt för att skicka den vidare, och för att lägga in den fina bilden på min blogg?