tisdag 9 januari 2018

A little twisted till Ella


Nu när tjejerna har gjort mig sällskap i syhörnan blev det så av att gå igenom tygerna ordentligt. Hittade denna fleece som legat till sig i mååånga år. Ella ville ha den och som tur var räckte den till en A little twisted (Hallonsmula design) åt henne. Sydde en morgonrock av detta tyget för flera år sen och när jag tittade på det inlägget insåg jag att stackars Ella har fått vänta länge på ett plagg av den här fleecen. Bättre sent än aldrig va? ;) Morgonrocken hittar man här


En till tröja blev det till Ella, även den av en bit velour som legat lite väl länge i mina gömmor. Biten var klippt i så jag har helt klart sytt något av det för en massa år sedan, men lyckades inte komma på vad. Fick iallafall en riktigt nostalgitripp av att sitta här och scrolla igenom bloggen i jakt på vad det nu var jag har gjort av det. :)
Men nu får jag slita mig från nostalgin och göra lite nytta istället.

Ha en finfin måndag!



Inga kommentarer: