fredag 26 januari 2018

Vilda djur och efterlysning


Kan man annat än älska detta härliga tyg? Jag som är väldigt svag för retro-färger blev helt lyrisk när jag såg detta hos Jny och beställde genast ett par meter. Grabbarna är minst lika lyriska som mamma. Inte så mycket över retrokänslan kanske som över gulliga lejon ;)


Gjorde även en långärmad easy tee åt Eddie av det här tyget som legat i gömmorna sedan storebror Ozzy var bebis. Tror det är från Stoff och Stil.

Och nu till EFTERLYSNINGEN!

När jag började med bloggen för en massa år sedan kryllade det av sy-bloggar. När jag nu sparkade igång bloggen igen insåg jag att det allra flesta verkar ha slutat skriva på sina bloggar. En del har flyttat över på Instagram, det vet jag. Men det har iaf varit väldigt svårt att hitta nya sy/stick/virk-bloggar att följa. Så, om du har en blogg eller vet om någon som jag inte har i min blogglista, men som borde vara där så får du gärna hojta till. Vill så gärna ha flera att följa igen :)

Trevlig helg!









Inga kommentarer: