måndag 28 februari 2011

Häng med på ny utmaning!

Beas barnslikheter har återigen dragit igång en Använd det du har-utmaning och självklart hakar jag på även den här gången!
Under mars månad ska vi pyssla undan ett projekt i veckan och bara använda det som redan finns hemma i gömslena. Jag har försökt att belägga mig själv med köp-förbud för ett tag och det har väl gått si så där *harkel harkel* men nu så hoppas jag kunna tygla min köpa-tyg-och-garner-lusta iallafall för en månad. Det behövs för det är fullt i skåpen. Den här utmaningen blir garanterat lika rolig som den förra jag deltog i. Blir du nyfiken på hur det funkar och vill hänga med? Kika in hos http://beasbarnslikheter.blogspot.com . Där kan du även se alla andra som är med.
Nu ska jag återgå till att ha sportlov! Alla ungar hemma en vecka *härligt underbart*Posted by Picasa

Inga kommentarer: